Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koude Kip

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koude Kip

    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: Koude Kip

    Of deze hier moet staan weet ik niet, maar 'k vind het wel goed gevonden, leuk plaatje

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Koude Kip

      Even op de BBQ ermee
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Koude Kip

        grappig
        ---------------------------------------------------------------
        Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
        www.lenafotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: Koude Kip

          Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
          grappig
          ... ... in elk geval respectloos ...
          Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
          - Isaac Asimov-

          Comment


          • #6
            Re: Koude Kip

            Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
            ... ... in elk geval respectloos ...
            Respect voor wat of wie ?

            Ik begrijp uw reactie niet en ik zou het teleurstellend vinden als u zou nalaten mij dit uit te leggen.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: Koude Kip

              Ik volg de stelling van JC volkomen! Dit is niet het topic voor zo'n foto te plaatsen. Een geschikte plaats zou " fotofun " zijn. Als je dat niet begrijpt, is je plaats zeker niet hier. En dan durf je nog te schrijven.. "respect voor wie of wat?"
              Ik zal je het gepaste antwoord geven: " Respect voor al diegenen die het goed menen op dit forum!" Laat ons iets leren over fotografie en sol aub niet met anderen door ongepaste foto's te plaatsen, hier komen we nergens mee!!

              De groeten!

              Comment


              • #8
                Re: Koude Kip

                Oorspronkelijk geplaatst door tjieken Bekijk bericht
                Ik volg de stelling van JC volkomen! Dit is niet het topic voor zo'n foto te plaatsen. Een geschikte plaats zou " fotofun " zijn. Als je dat niet begrijpt, is je plaats zeker niet hier. En dan durf je nog te schrijven.. "respect voor wie of wat?"
                Ik zal je het gepaste antwoord geven: " Respect voor al diegenen die het goed menen op dit forum!" Laat ons iets leren over fotografie en sol aub niet met anderen door ongepaste foto's te plaatsen, hier komen we nergens mee!!

                De groeten!
                Uw reactie komt mij nogal opgewonden over maar laten we om wat te leren er eens rustig over spreken zonder overvloedig pictogrammengebruik.

                Het is nog altijd zo dat TS bepaalt waar hij/zij de foto plaatst. Als dat heel erg mis zit (bewust onjuiste plaatsing) dan kan een moderator ingrijpen.
                De ironische titel maakt er voor mij nog steeds geen fotofun van. Met het plaatsen van een foto geef ik geen cursus. Van technisch commentaar hoop ik dan wat te leren.
                Wel bestaat de mogelijkheid voor de kijker om er zelf iets van te leren. Maar dan zal die kijker geïnteresseerd moeten kijken (scherpte, DoF, Exif, achtergrond, uitsnede etc.).
                In plaats van een levend beestje ziet u een plastic namaak. Ik weet niet wat daaraan ongepast is.
                We verschillen van smaak, dat is alles. Niet iets om ons over op te winden.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: Koude Kip

                  Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                  Respect voor wat of wie ?

                  Ik begrijp uw reactie niet en ik zou het teleurstellend vinden als u zou nalaten mij dit uit te leggen.
                  Respectloos (en provocerend) ten opzichte van iedereen die in in dit forumonderdeel tracht het mooiste van de natuur op een technisch hoogstaande wijze en met respect voor alle levende wezens in beeld te brengen.

                  Los daarvan hoort de foto hier niet thuis op inhoudelijk gebied (technisch gezien is dit geen dier) noch op technisch gebied (slechte compo, fletse kleuren en overbelicht).

                  Maar als u zelf van mening bent dat dit beeld het beste is wat u kan presteren (cf. definitie showcase) dan houdt niets u tegen deze in SC te posten.
                  Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
                  - Isaac Asimov-

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koude Kip

                    Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
                    Respectloos (en provocerend) ten opzichte van iedereen die in in dit forumonderdeel tracht het mooiste van de natuur op een technisch hoogstaande wijze en met respect voor alle levende wezens in beeld te brengen.

                    Los daarvan hoort de foto hier niet thuis op inhoudelijk gebied (technisch gezien is dit geen dier) noch op technisch gebied (slechte compo, fletse kleuren en overbelicht).

                    Maar als u zelf van mening bent dat dit beeld het beste is wat u kan presteren (cf. definitie showcase) dan houdt niets u tegen deze in SC te posten.
                    Zo denk ik, hoort commentaar te worden gegeven. Met onderbouwing van standpunten.
                    Ter zake het inhoudelijk aspect onderwerp ik mij aan moderatief toezicht.
                    Op technisch gebied ben ik zo vrij het hartelijk met u oneens te zijn al sta ik open voor verdere adviezen ter verbetering.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Koude Kip

                      Het is nu wel tijd geworden om alle kijkers te danken voor hun belangstelling.
                      De commentatoren dank ik voor de genomen moeite.

                      Men ziet toch maar zelden zo'n levensvreugde in plastic of rubber uitgedrukt.
                      Zeg nou zelf !
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Koude Kip

                        Grappig, vooral om dit ook hier tegen te komen...
                        Voor mij ook eerder "fun", waarbij ik begrijp dat dit voor velen hier ongepast is.

                        Wetende dat hier heel ernstig met dieren omgesprongen wordt, en dat voor de meeste opnames enorm veel tijd en geduld gespendeerd wordt.

                        Ik heb zelfs begrepen dat het niet echt geapprecieerd wordt om foto's van dieren in gevangenschap te posten, zo ernstig wordt dit hier genomen, wat ik alleen maar toejuich, en wat het niveau van de foto's ten goede komt.

                        Ikzelf heb er minder problemen mee... Heb er eens goed kunnen om lachen
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment

                        Working...
                        X