Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
omdat ik hier maar één foto mag posten oracle.
ik heb nog wel een paar toffe foto's van vandaag.
mijn grootse probleem is dat ik een beetje vast zit met het budget waardoor ik geen beeldstabilisatie op mijn toestel of lens heb waardoor ik nogal snel bewegingsonscherpte heb.
en vanaf iso 400 is de kwalitiet niet meer wat het moet zijn.
ben aan het sparen voor ne nieuwe body (olympus e30)
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Waarom maar één foto ? Heb je de rest van de tijd dan niéts meer kunnen fotograferen dat je aan ons durft te laten zien ???
7.13.7. Voeder nooit de trol!
Een trol is iemand die provocerende berichten plaatst in een forum om veel schreeuwerige reacties op te roepen. Een trol is gevaarlijk voor forumbezoekers omdat die vaak niet door hebben dat ze met een trol te maken hebben en zich laten meeslepen in een spiraal van negatieve reacties.
Er zijn drie redenen waarom een trol een bericht plaatst. De eerste is aandacht vragen. De trol is vaak opgegroeid met het besef dat negatieve aandacht ook aandacht is. De tweede reden kan zijn dat hij discussies stuk wil laten lopen of (dit is de derde reden) hij is er op uit moedwillig problemen te veroorzaken.
Opgelet dus voor mensen die
- zelden een eigen bericht plaatsen, maar altijd klaarstaan om een ander op een fout te wijzen
- een forumgebruiker systematisch uitdagen en zijn/haar berichten eindeloos analyseren
- proberen discussies te kapen door over een totaal ander onderwerp te beginnen, waardoor het topic een hele andere kant opgaat.
De forumleiding en de moderators kunnen dergelijke berichten meteen afsluiten of verwijderen, en desnoods de betreffende forumgebruiker tijdelijk of definitief bannen.
Je kan met de ellebogen tegen het lichaam wat stabieler foto's maken..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
hey allemaal,
dank voor de opbouwende comments allemaal.
vanaf nu ligt er dus altijd een zak rijst in mijne auto.
maar maakt het uit wat voor een zak dit is, of doet dat niet echt ter zake ?
groetjes
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment