Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koolmeesje in tegenlicht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Koolmeesje in tegenlicht

Het is weer een tijdje geleden, maar hier is er weer eentje van mij. Ik durf hier als beginner met maar 150mms nauwelijks vogeltjes te posten tussen al het moois. Maar met deze doe ik het toch.

Wat zien we? In onze achtertuin hing een nestkastje, met nest. Het was een prachtig gezicht om de hele dag pa en ma af en aan te zien vliegen met voer. Eerst landen ze op het kastje/in de boom om te kijken of de kust veilig is. En dan het kastje in. Ik heb heeeel veel foto's getrokken, maar van deze pose heb ik er maar een. Gister lag het kastje helaas aan de voet van de boom, met in en om de boom kattensporen. Maar we hebben goede hoop dat je jongen al uitgevlogen waren.

Zegt u het maar, hot or not?

Re: Koolmeesje in tegenlicht

Sorry Lars maar voor mij helaas not. Zelfs met "maar" 150mm moet het toch wel beter kunnen. De achtergrond is storend en de mees staat er te klein op. De pose van de vogel is mooi maar door het tegenlicht is bijna geen detail zichtbaar
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Comment

Dit vind ik niks hoor! Sorry, ik ben niet diegene die rap kritiek geeft op een ander, maar deze zou ik zelf niet posten in SC.

Comment

en toch.......ja ik vind dit toch wel mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het idee is prima, maar de uitvoering minder. Het tegenlicht door de vleugels vind ik erg fraai, net als de bewegingsonscherpte, ook het insect in de snavel is een mooi extraatje. Achtergrond is erg onrustig, de pose van de vogel wat ongelukkig, en het vogelkastje vind ik niet echt mooi. De ingrediënten voor een originele vogelfoto zijn hier zeker aanwezig, maar het komt er vooralsnog niet uit.
          Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

Working...
          X