Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik vind het ook een leuke maar misschien toch net iets TE fel in de linkerbovenhoek?
Het paard stond in de schaduw en de zon scheen. Enige oplossing was om een hdrtje te maken dan om het op te lossen. De uiterste linker hoek (aangezien ik geen zin had in gefoefel tijdens mijn wandlingetje in de blok) was zowieso al uitgebrand en heb dan geprobeerd om de overgang hoek-manen iets minder opzichtig te maken...even aan de curves trekken kan dit euvel gerust wel oplossen indien gewenst
Het paard stond in de schaduw en de zon scheen. Enige oplossing was om een hdrtje te maken dan om het op te lossen. De uiterste linker hoek (aangezien ik geen zin had in gefoefel tijdens mijn wandlingetje in de blok) was zowieso al uitgebrand en heb dan geprobeerd om de overgang hoek-manen iets minder opzichtig te maken...even aan de curves trekken kan dit euvel gerust wel oplossen indien gewenst
wat onderbelichten en dan inflitsen geen optie? afin, laat me duidelijk zijn dat ik het nog steeds een mooie foto vind he
wat onderbelichten en dan inflitsen geen optie? afin, laat me duidelijk zijn dat ik het nog steeds een mooie foto vind he
Euhm dat zou een optie geweest zijn indien ik mijn flits meegebracht had Ik had mezelf beperkt tot mijn body een 50 mm (als aanleiding naar de Thom Hogan opdracht )
Comment