Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Merci.
Mja rode kleur in de natuur wil meestal zeggen dat ge giftig zijt, of dat ge een giftige imiteert. Meeste mensen zijn er panisch van, maar ik red er geregeld uit ons huis en neem ze vast. Wanneer ze bedreigd voelen (bij vastpakken bv ), scheiden ze wel plots zeer veel 'vocht' af op de huid. Maar ik was altijd meteen mijn handen. Heb ze gelukkig nog nooit moeten proberen kussen, want een prinses heb ik al hehe.
Maw, vastpakken en dan een boke eten zonder handen te wassen zou ik niet direct willen proberen.
Comment