Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fier !!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fier !!!!


  • #2
    Re: Fier !!!!

    Niemand ?

    Comment


    • #3
      Re: Fier !!!!

      Ik vind de compo niet goed. De fiere reiger verdient een kijkruimte links, in plaats van de overbodige ruimte rechts met de plank (die overigens stoort)... belichting is wel goed en hij staat er mooi scherp op.

      Groetjes,
      Jolien
      Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

      Comment


      • #4
        Re: Fier !!!!

        ik volg Jolleke hierin: de reiger zelf staat er wel mooi op maar de compo is minder. Net of iemand buiten beeld de sukkelaar met een plank een duwtje wil geven.

        Comment


        • #5
          Re: Fier !!!!

          Is geen opgezette reiger hé, ga nog steeds zitten waar en hoe hij wil
          Jos
          Site

          Comment


          • #6
            Re: Fier !!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
            Is geen opgezette reiger hé, ga nog steeds zitten waar en hoe hij wil
            Correct, het is niet mijn specialiteit, maar ga het absoluut niet uit de weg, maar vogels fotograferen in hun biotoop doe ik graag en... ze gaan niet zitten en vliegen maar wel wil. Persoonlijk vind ik dat de balk, rechts, niet in de weg staat, het breekt de foto wat, meer ruimte links, daar ben ik mee akkoord... maar heb geen plaats meer !
            Last edited by Grupello; 14 mei 2010, 14:37.

            Comment


            • #7
              Re: Fier !!!!

              het voelt voor mij aan alsof de vogel een stoot gaat krijgen van die balk waardoor hij uit beeld gaat vallen. beetje ademruimte links kan helpen

              Comment


              • #8
                Re: Fier !!!!

                Ik volg de meeste commentaren: de compo zit niet lekker ( te weing ruimte links en die balk stoort echt wel alhoewel hij daar ging zitten) maar de reiger staat er inderdaad scherp op.

                Comment

                Working...
                X