Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een stok en zand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een stok en zand

meer heeft onze dwergteckel Flyn niet nodig om uit de bol te gaan. Maar hij blijft toch altijd aandachtig en gelukkig voor mij blijft hij dan even stil liggen

Groetjes Vicky

Re: een stok en zand

Mooie foto. En wat een leuk hondje. Het lijkt me een rasechte deugniet. Lichtjes kwispellend en buiten beeld gebeurd er iets wat zijn aandacht eist. Ik kan me voorstellen dat hij (of zij) enkele seconden later wegspurt om het onderwerp van zijn aandacht nader te gaan onderzoeken.

Comment

Mooie foto maar ik zou 'm iets verdonkeren.

Groetjes,
      Jolien
      Last edited by Jolleke; 13 mei 2010, 19:58.

Comment

Hallo Vicky,

Sorry hoor maar we hebben al véél beter van je gezien.
        Standpunt van waaruit de foto is genomen is iets te hoog, lager had beter geweest.
        De foto is in zijn geheel iets te licht, zoals Jolien zegt eventueel iets verdonkeren.
        Kleuren komen ook niet echt goed tot hun recht.
        Compo daarentegen zit wel goed kleur en belichting kan je nog aanpassen in de nabewerking, standpunt uiteraard niet.

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Je hond blijkt een kunstenaarsallure te hebben maar je foto verdient een betere afwerking. Je kan beter - al bewezen
          grt.hogteneer
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

iedereen bedankt voor het geven van jullie mening

'k Vind Flyn heel moeilijk om correct te belichten . Zijn zwarte vacht is vlug te donker en dan loopt het zwart helemaal in mekaar maar misschien is deze foto wel wat te licht uitgevallen.
            Groetjes Vicky

Comment

Working...
            X