Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
meer heeft onze dwergteckel Flyn niet nodig om uit de bol te gaan. Maar hij blijft toch altijd aandachtig en gelukkig voor mij blijft hij dan even stil liggen
Mooie foto. En wat een leuk hondje. Het lijkt me een rasechte deugniet. Lichtjes kwispellend en buiten beeld gebeurd er iets wat zijn aandacht eist. Ik kan me voorstellen dat hij (of zij) enkele seconden later wegspurt om het onderwerp van zijn aandacht nader te gaan onderzoeken.
Sorry hoor maar we hebben al véél beter van je gezien.
Standpunt van waaruit de foto is genomen is iets te hoog, lager had beter geweest.
De foto is in zijn geheel iets te licht, zoals Jolien zegt eventueel iets verdonkeren.
Kleuren komen ook niet echt goed tot hun recht.
Compo daarentegen zit wel goed kleur en belichting kan je nog aanpassen in de nabewerking, standpunt uiteraard niet.
'k Vind Flyn heel moeilijk om correct te belichten . Zijn zwarte vacht is vlug te donker en dan loopt het zwart helemaal in mekaar maar misschien is deze foto wel wat te licht uitgevallen.
Comment