Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Volgens mij is dit gephotoshopt.
Pretbederver
Nee, dit is écht een unieke plaat. Net zoals die ene met die olifant aan de Vic Falls (eigenlijk horen al je foto's in de hof thuis ).
Fijn dat je deze fragmenten uit je droomjob met ons wil delen
Hier terecht gekomen via de HoF terwijl ik me afvroeg: met welk trucje/gezichtsbedrog heeft hij die foto gemaakt? Dan het verhaal gelezen. De foto op zich was al fantastisch, het verhaal erbij maakt het uniek. Geweldig om dit mee te maken (achteraf gezien ten minste, want olifanten zijn niet altijd lieverdjes).
Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Indien dit niet, zoals sommige andere foto's van U, in scéne is gezet dan is het voor mij een grote chapeau voor de twee vrouwen om zo rustig te blijven zitten en dan ook natuurlijk een dikke voor de fotograaf om op zo'n moment nog zo rustig te blijven om een perfect shot te kunnen maken !
Comment