Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Absoluut, dit is een topplaat. Prachtig met dat opspringende water die de actie van de dolfijn extra benadrukt. Enige puntje van kritiek wat ik zou kunnen geven is de te centrale compositie maar laat me die helemaal vergeten.
Absoluut, dit is een topplaat. Prachtig met dat opspringende water die de actie van de dolfijn extra benadrukt. Enige puntje van kritiek wat ik zou kunnen geven is de te centrale compositie maar laat me die helemaal vergeten.
WOW, die is raak. Da's mij nog nooit gelukt want die beesten springen zo maar niet op de juiste plaats in uw kader hé. Ik zou al lang blij zijn dat ik hem helemaal in mijn kader zou krijgen verre van wa meer naar links of wa meer naar rechts voor de ideale compo. Goed gedaan jong. Meestal zijn ze bij mij al lang weer onder water vooraleer ik kunnen mikken heb of ze springen altijd net op waar ik net niet aan 't kijken ben...frusterend
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment