Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Genieten van de lentezon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Genieten van de lentezon

Duitse Dog pup van 5 weken (en dus al wat groter dan een Chihuahua of Dwergpincher)

Wat vinden jullie er van?
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

Re: Genieten van de lentezon

leuk shot, al doet die kruik in de achtergrond mij meteen denken aan een ander shot.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Leuk, maar door de achtergrond, omgeving en afstand voor mij een gewoon snapshot.

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Pups zijn natuurlijk altijd lief maar ik moet mijn voorgangers bijtreden. De achtergrond is hier veel te rommelig en stoort. Je onderwerp iets anders benaderen en kadreren kan hier wonderen doen
        D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
        Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
        Flickr - JAlbum

Comment

Hoi Sieg, wat bedoel je met afstand? Dan kan ik daar volgende keer rekening mee houden.

Volledig eens met de commentaar over de achtergrond.
          Pups zijn, net als wildlife, redelijk snapshot gebaseerd. Je kunt niet vragen om net op die plek te gaan staan op een bepaald uur in het ideale licht. Gezien de tuin waar de pups gefotografeerd zijn had ik de keuze tussen een baksteen muur, open tuinafsluiting met huizen op de achtergrond, kastanje houten palissade met hondenkennels op de achtergrond, en dit stukje vegetatie van met van de aarden kruiken...

Gelukkig kan je gedrag bij pups min of meer uitlokken en kon ik de pups dus manoeuvreren voor de minst storende achtergrond in deze tuin.

Om niet alleen met snapshots naar huis te keren, heb ik in de inkomsthal van de woning nog snel een strobist studio opgezet.

Misschien is mijn aanpak niet de goede. Hoe zouden jullie te werk gaan?
          I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

Comment

Working...
          X