Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kneu
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Kneu
Mooi hoor. Ik weet niet of je een purist bent, maar ik zou eens proberen om die twee kleine zijtakjes te verwijderen. Ik vind namelijk dat ze erg dicht tegen je onderwerp aan zitten, en je krijgt een rustiger - en naar mijn persoonlijke mening krachtiger - beeld als je alleen die kronkelige tak hebt. Met een dergelijke ingreep verander je niets aan de essentie van het beeld, maar de contouren van de vormen worden er eenvoudiger van en dat komt het beeld uiteindelijk ten goede. Maar nogmaals, dat is mijn persoonlijke mening.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk berichtMooi hoor. Ik weet niet of je een purist bent, maar ik zou eens proberen om die twee kleine zijtakjes te verwijderen. Ik vind namelijk dat ze erg dicht tegen je onderwerp aan zitten, en je krijgt een rustiger - en naar mijn persoonlijke mening krachtiger - beeld als je alleen die kronkelige tak hebt. Met een dergelijke ingreep verander je niets aan de essentie van het beeld, maar de contouren van de vormen worden er eenvoudiger van en dat komt het beeld uiteindelijk ten goede. Maar nogmaals, dat is mijn persoonlijke mening.
Mvg.The bird is known by his note, a man by his word.
Comment
-
-
Dit is KNAP!
Deze plaat heeft het allemaal, scherp, zeer goede compo, rustige achtergrond enz...
Knap werkKEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
http://www.photopat.be
Comment
-
idd mooie opname
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk berichtMooi hoor. Ik weet niet of je een purist bent, maar ik zou eens proberen om die twee kleine zijtakjes te verwijderen. Ik vind namelijk dat ze erg dicht tegen je onderwerp aan zitten, en je krijgt een rustiger - en naar mijn persoonlijke mening krachtiger - beeld als je alleen die kronkelige tak hebt. Met een dergelijke ingreep verander je niets aan de essentie van het beeld, maar de contouren van de vormen worden er eenvoudiger van en dat komt het beeld uiteindelijk ten goede. Maar nogmaals, dat is mijn persoonlijke mening.
JakkeCanon en glas
www.jakke16.be
Comment
-
Knappe plaat hoor
Die takjes zou ik ook proberen te verwijderen
Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JG16 Bekijk berichtidd mooie opname
ik zou zeker eens het stokje verwijderen aan zijn/haar borst :-)
Jakke
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
-
Comment
Comment