Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtige compo, super pose/moment, knappe belichting, mooie kleuren, scherpte/DOF,.....gewoonweg een zalige schitterende plaat
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Prachtig licht, dat vooral. De scherpte lijkt met name op de achterkant van de vogel te liggen en de scherptediepte lijkt niet voldoende om ook de kop dezelfde mate van scherpte te geven. Verder zou ik het mooier hebben gevonden als de vogel net andersom had gezeten - nu valt het licht met name op het staartgedeelte en is de kop in de schaduw.
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
Prachtig licht, dat vooral. De scherpte lijkt met name op de achterkant van de vogel te liggen en de scherptediepte lijkt niet voldoende om ook de kop dezelfde mate van scherpte te geven. Verder zou ik het mooier hebben gevonden als de vogel net andersom had gezeten - nu valt het licht met name op het staartgedeelte en is de kop in de schaduw.
Bedankt Marsel voor je terechte commentaar..
aan uw foto's kan ik natuurlijk niet tippen
maar we doen ons best
Comment