Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie zachte kleuren en mooie pose. Het versherpen weet ik niet zo goed, op mijn motitor lijkt het in orde maar het blijft altijd moeilijk te beoordelen op dit formaat
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Zelfde idee...teveel verscherpt...en dat was volgens mij helemaal niet nodig ook, want hij is origineel scherp zat zo te zien. Zou benieuwd zijn naar een versie met max 10% verscherping
Prima shot, typische pose voor dit diertje. Licht is wat aan de harde kant, en persoonlijk vind ik het jammer van die paar grassprietjes voor zijn rechterpoot. Veel mensen vinden dat mierenneuken, en dat is het waarschijnlijk ook wel, maar ik probeer dat soort dingen altijd zoveel mogelijk te voorkomen. Dat doet verder niets af aan het shot trouwens. Welk kamp zat je in Etosha?
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
Prima shot, typische pose voor dit diertje. Licht is wat aan de harde kant, en persoonlijk vind ik het jammer van die paar grassprietjes voor zijn rechterpoot. Veel mensen vinden dat mierenneuken, en dat is het waarschijnlijk ook wel, maar ik probeer dat soort dingen altijd zoveel mogelijk te voorkomen. Dat doet verder niets af aan het shot trouwens. Welk kamp zat je in Etosha?
Tja, dat gras ervoor ... dat is nu eenmaal wildlife.
Foto genomen in Okaukuejo.
Safari2Go offers a booking service for all accommodation establishments in Namibia. On these pages we have included a few of our favourite guest houses, lodges, hotels, pensions and game farms around Namibia.
Tja, dat gras ervoor ... dat is nu eenmaal wildlife.
Tuurlijk, maar het is - voor mij persoonlijk dan - de uitdaging om een foto te maken waarin zo weinig mogelijk storende elementen voorkomen (voor zover je grassprietjes storende elementen kunt noemen, ook dat is heel persoonlijk). Mijn fotografiestijl is heel helder en schoon met zo weinig mogelijk elementen in het beeld die elkaar aanraken of overlappen, tenzij dat een heel duidelijke functie heeft. Met die ogen kijk ik dus ook naar andermans werk, en vanuit dat perspectief moet je mijn commentaar ook zien. Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik het bij het rechte eind heb en een ander niet - verre van dat. Fotografie is een kunstvorm, en kunst is subjectief. Wat de een mooi vindt, hoeft de ander niet ook mooi te vinden. Ik probeer de chaos in de natuur te rangschikken, te organiseren op een manier die mij aanstaat - dat er veel mensen zijn die de natuur nemen zoals ie is besef ik, en respecteer ik. Hopelijk verklaart dat mijn opmerking iets beter.
Comment