Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spuitende Walvis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spuitende Walvis



    Wel een groot, maar toch geen gemakkelijk dier om te fotograferen..

  • #2
    Re: Spuitende Walvis

    Ik zou die croppen op de horizonlijn. Landschap en gebouwen storen alleen maar en dragen niks bij tot de compo.
    Retinas
    Canon EOS 50D, 18-200mm IS

    Comment


    • #3
      Re: Spuitende Walvis

      Oorspronkelijk geplaatst door Retinas Bekijk bericht
      Ik zou die croppen op de horizonlijn. Landschap en gebouwen storen alleen maar en dragen niks bij tot de compo.
      Begrijp je comment, maar dan verlies je je band met de vrije natuur.
      als je alles wegcropt, kan het evengoed in een dierentuin ofzo gefotografeerd zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Spuitende Walvis

        Is croppen en naam veranderen in 'Free Willy' dan geen optie ? :-)

        Nee serieus, ik begrijp jouw beweegreden maar het doet toch wat afbreuk aan een prachtig fotomoment...

        en ik ben ook wel jaloers dat je dit in de vrije natuur 'live' kon aanschouwen natuurlijk.
        Retinas
        Canon EOS 50D, 18-200mm IS

        Comment


        • #5
          Re: Spuitende Walvis

          Moest je niet wachten dan tot de staart bij het duiken als een waaier uit het water steekt?
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #6
            Re: Spuitende Walvis

            Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
            Begrijp je comment, maar dan verlies je je band met de vrije natuur.
            als je alles wegcropt, kan het evengoed in een dierentuin ofzo gefotografeerd zijn.
            akkoord hiermee.
            zeker niet croppen, anders verliest de foto haar interessante context die ze nu heeft door de achtergrond.

            Comment


            • #7
              Re: Spuitende Walvis

              er was/is minder te zien, maar ga toch voor The Hunt hoor.
              vind ook de vin wat op een vreemde plaats zitten voor een Walvis, zo dichtbij het spuitgat?
              grt,bouk.
              Last edited by bouk; 27 maart 2010, 08:30.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Spuitende Walvis

                Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                Begrijp je comment, maar dan verlies je je band met de vrije natuur.
                als je alles wegcropt, kan het evengoed in een dierentuin ofzo gefotografeerd zijn.
                Dubbel gevoel.
                Als je net 'het land' wegcropt is er nog meer dan voldoende zee over om de vrije natuur weer te geven. Zoveel walvissen vind je nu ook niet in een dierentuin hé, zeker niet in zo'n basin met golfslag.
                Voor mij mag je het gerust ook zo laten. Zo geeft het eens weer hoe 'dichtbij' die dieren leven.
                Geslaagde foto
                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                "Casu Consulto - Modo Fac"

                Comment

                Working...
                X