Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Yep mee eens, dit is zeker geen makkelijke belichtingssituatie dus. Sfeer is mooi behouden en zelfs de doortekening in het verenkleed staat er nog op. Vakwerk.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
hey doudeke
verklaar even nader => blijft overeind
hier iets sobere kader, zulke zaken meestal persoonlijk, maar ondervind dat ik soms de neiging heb iets te ver te gaan
[QUOTE=MG-TF;2575046]@ iedereen al bedankt vr jullie reacties
hey doudeke
verklaar even nader => blijft overeind
hier iets sobere kader, zulke zaken meestal persoonlijk, maar ondervind dat ik soms de neiging heb iets te ver te gaan
Gewoon. Deze foto vind ik zo goed dat ze overeind blijft, ondanks het kader, dat ik
helemaal niet mooi vind.
Meestal vind ik een overdreven kadertje meer afbreuk doen dan een meerwaarde. Ik
begrijp niet dat men een foto wil inkaderen alsof ze al aan de muur moet hangen. Ze
zeggen dan dat het een kwestie van smaak is, dat zal wel. Ik wil er geen kruistocht
tegen beginnen maar zal het ook niet nalaten het even te melden wanneer ik het niet
mooi vind.
(Ik vind die update zeker al beter. En nogmaals: hele mooie foto )
Ik vind het een zeer mooie foto, maar ik vraag me af of hij niet nog mooier zou zijn als de reiger min of meer een silhouet zou zijn en het water linksonder wat minder uitgebrand.
Comment