Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het kapsel van Joke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het kapsel van Joke

    Titels....je moet wat verzinnen.
    Dit is Joke (en dat is geen grapje) en Joke is een bewoner van Artis.
    Het was donker en guur weer , tot er om een uur of vier 's middags een klein zonnestraaltje precies op Joke viel en die de prachtige kleuren van haar verenkleed onthulde.
    Ja....de ogen zijn onscherp, nee.....dit is geen foutje.
    Ik was gewoon helemaal weg van de kleuren en details van haar koppie en nek en dat heb ik geprobeerd vast te leggen. Dit is geen crop. (Blame it on my 10D en de oude Cosina 100-400mm 5.6 schuiftoeter waarvan de AF overleden is)



    Last edited by Monica; 11 februari 2010, 13:52.

  • #2
    Re: Het kapsel van Joke

    grappig,... nooit geweten dat vogels haren hebben.
    had toch geprobeerd om de snavel er helemaal op te krijgen, ondanks dat het niet het idee van deze foto was.
    Canon eos 7D

    Comment


    • #3
      Re: Het kapsel van Joke

      Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      [CENTER]Titels....je moet wat verzinnen.
      Dit is Joke (en dat is geen grapje) en Joke is een bewoner van Artis.
      Het was donker en guur weer , tot er om een uur of vier 's middags een klein zonnestraaltje precies op truus viel en die de prachtige kleuren van haar verenkleed
      Even verward met de naam van deze bewoner....

      De regels volgen hoeft niet altijd om een mooie foto te hebben. Ik kan die best smaken. Maar het kapsel (bovenaan) er helemaal op hebben had imo nog ietsje beter geweest
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Het kapsel van Joke

        Enig idee hoe lang die snavel is? Dan had ik die details van het kapsel niet op de foto gehad. Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Maar dan heb je echt een hele andere foto. Het zijn geen haren btw, maar lange dunne veertjes. (je ziet het wel als je de foto vergroot)

        Comment


        • #5
          Re: Het kapsel van Joke

          Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
          Even verward met de naam van deze bewoner....

          De regels volgen hoeft niet altijd om een mooie foto te hebben. Ik kan die best smaken. Maar het kapsel (bovenaan) er helemaal op hebben had imo nog ietsje beter geweest
          Truus is de buurvrouw maar die is minder oranje. Excuus. Ik ken de beestjes allemaal aangezien we een gezinskaart hebben. Tis zo erg dat de chimps ons al herkennen

          Comment


          • #6
            Re: Het kapsel van Joke

            misschien nog wat minder snavel en nog wat meer kapsel, wat nu (dat kapsel) wat krapjes is bovenin.
            wel een heel leuk benadering.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Het kapsel van Joke

              Ogen scherp is de standaardregel, maar in deze niet van toepassing.
              Je wou iets zien en dat is je gelukt
              Toch een minpunt
              dat puntje van dat pluimpje uiterst rechts had toch wat scherper gemogen

              Robby B
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #8
                Re: Het kapsel van Joke

                Mooi vastgelegd, enkel spijtig dat het kapsel bovenaan is afgesneden.

                Comment

                Working...
                X