Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
precies toch iets verkeerd gegaan met het verkleinen van de foto, duidelijk te zien aan de snorharen nogal blokkerig (175 Mb)
grts
Sieg
Dag Sieg, dank je wel. Ik heb de foto opnieuw resized via BDSizer met de B-Spline methode, en dit is duidelijk beter. Bedankt voor de opmerking.
Groeten,
Geert
Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines
Dag Sieg, dank je wel. Ik heb de foto opnieuw resized via BDSizer met de B-Spline methode, en dit is duidelijk beter. Bedankt voor de opmerking.
Groeten,
Geert
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Dag Bouk,
ik had resize method SMART gebruikt BDSIZER waardoor de snorhaartjes gekarteld waren (http://users.telenet.be/vijverbergs/...d_IMG_4519.JPG).
Door resize method B-SPLINE te gebruiken was dit verholpen.
Groeten,
Geert
Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines
Comment