Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Staat redelijk centraal, je hebt hard licht en bepaalde witte stukken zijn uitgebrand.
Ook precies nogal wat ruis in de stenen, hopelijk ben je er iets mee
De iso speed heb ik gedaan vanwegen dat het bijna donker binnen was,
Ook precies nogal wat ruis in de stenen Klopt,
maar ja dat val niet mee met een canon 7D op iso 4000
Je hebt hard licht en bepaalde witte stukken zijn uitgebrand.
?? hoe bedoel je snap het niet helemaal op mijn monitor ziet die er erg goed uit.
Dan moet ik maar eens gaan kijken voor een anderen monitor
Maar dit stond niet aan in de Canon 7d ik heb altijd noise reduction op uit staan.
Toch wil ik jullie even laten zien hoe donker het was,
ik moest ook nog eens door het glas foto's maken want ze waren niet buiten pff.
Ook geen flitser gebruikt.
Zou dan "harde licht" door het glas kunnen komen ???
Deze vind'k echt beter (ondanks dat hij zo donker is)
't had leuker geweest had ie wat meer ruimte gehad rechts, en misschien een zéér klein beetje oplichten, maar veel meer moet dat niet zijn...
Vind deze ook beter, bij de vorige heb je licht in de duisternis willen maken
In tegenstelling met de vorige Canons zet ik op de 7D High ISO noise reduction niet off, maar low, anders moet je bij ongeveer elke foto bijschuiven in DPP
(de naam van deze instelling is misleidend, het heeft m.i. een effect bij alle ISO's)
Comment