Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
(uitbundig) hahaha! vind het echt leuk om te zien! daar heeft ie niet van terug. staan er
echt goed op! voor de rest volg ik ho-merris. maar ja, het moment alleen al vastleggen!
grts,
steyn
ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....
soms moet je gebruik maken van de situatie,als ik op mijn buik was gaan liggen had her er anders uitgezien,maar de tijd was er niet.
ik was allang blij dat ze er fatsoenlijk opstaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Tilly MeijerBekijk bericht
soms moet je gebruik maken van de situatie,als ik op mijn buik was gaan liggen had her er anders uitgezien,maar de tijd was er niet.
ik was allang blij dat ze er fatsoenlijk opstaan.
En terecht blij. Vastgelegd op het juiste moment. Tijd om na te denken over compositie heb je in dit geval niet.
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment