Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een technisch vraagje: dit kan toch niet anders gemaakt zijn dan door vooraf scherp te stellen op het kadaver? Als zowel als jij Johan er in slagen om een haarscherpe plaat af te leveren kan ik mij moeilijk voorstellen dat jullie deze tijdens de vlucht gevolgd hebben met autofocus.
In ieder geval een sterk staaltje vakmanschap. Proficiat allebei.
Grtjes, Eric
PS: als je mij laat kiezen vind ik deze nog net een tikkeltje mooier dan deze van Johan omadt hij de grond nog net niet raakt
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Ik heb grote bewondering voor jullie natuurfotografen, al die moeite die jullie je moeten getroosten om af en toe een foto te kunnen maken (maar wat voor een, net als die van je maatje; maar vind deze net iets mooiere schaduw hebben).
Wat ik me nu afvraag hoeveel tijd hebben jullie daar samen in je schuilhut (in de kou veronderstel ik) gezeten voor je dit shot kon maken? Ik veronderstel dat jullie geen fles Bols meenemen om op te warmen want de beide foto's zien er haarscherp uit .
Comment