Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't Is winter...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 't Is winter...

    en dat heeft dit Pimpeltje geweten...



    Met deze wil ik ook alle BD 'ers, hun familie, vrienden en kennissen, een vreugdevol 2010 wensen !

    Mvg.
    The bird is known by his note, a man by his word.

  • #2
    Re: 't Is winter...

    Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk bericht
    en dat heeft dit Pimpeltje geweten...
    Geslaagde foto Met welke lens heb je deze getrokken? Want deze scherpte krijg ik toch niet met mijn 55-250IS
    Last edited by Soeki Wan; 3 januari 2010, 21:06.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: 't Is winter...

      Prachtige foto van dit pimpeltje, maar waarom geen exif gegevens? Zodat wij er ook iets kunnen van opsteken.
      Groet Theo
      http://500px.com/diethe

      Comment


      • #4
        Re: 't Is winter...

        Mooi winters plaatje geworden... fraaie compo ! en lekker scherp. Gr. Francois
        BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
        Flickr of Mijn Website

        Comment


        • #5
          Re: 't Is winter...

          Oorspronkelijk geplaatst door diethe Bekijk bericht
          Prachtige foto van dit pimpeltje, maar waarom geen exif gegevens? Zodat wij er ook iets kunnen van opsteken.
          zit er toch in, tenminste ik zie 'm in de foto: F7.1, 500mm, ISO200, 1/125s.... gewoon iexif van opanda installeren
          BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
          Flickr of Mijn Website

          Comment


          • #6
            Re: 't Is winter...

            Oorspronkelijk geplaatst door lutgenf Bekijk bericht
            zit er toch in, tenminste ik zie 'm in de foto: F7.1, 500mm, ISO200, 1/125s.... gewoon iexif van opanda installeren
            Sorry, ik heb misgekeken, er stond vanalles van 'block' in mijn exif viewer, maar ik heb niet naar beneden gescrold
            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

            Comment


            • #7
              Re: 't Is winter...

              Mooi plaatje Merris
              Toch geen sneeuwbal naar dat vogeltje geworpen hé

              Johan

              Comment


              • #8
                Re: 't Is winter...

                Maakt het apart, die sneeuwstrepen door een lange sluitertijd

                Comment


                • #9
                  Re: 't Is winter...

                  Dat 2010 voor u ook een machtig mooi jaar mag worden
                  Deze foto is prachtig Lijkt wel alsof er net wat sneeuw vanuit de boom op zijn koppie landt

                  Comment


                  • #10
                    Re: 't Is winter...

                    Mooi, sfeervol plaatje met een zeer scherp pimpeltje! Prachtig!
                    Grt. Jef

                    Comment

                    Working...
                    X