Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Specht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Specht

    De eerste keer dat ik een specht in mijn tuin zie ,jammer dat ik ze niet op de boom had.
    Mijn Webstek

  • #2
    Re: Specht

    Oorspronkelijk geplaatst door sharpball Bekijk bericht
    De eerste keer dat ik een specht in mijn tuin zie ,jammer dat ik ze niet op de boom had.
    Je gaat niet rap een Groene specht op een boom kunnen fotograferen. Groene specht eet vooral mieren en die zitten in onze contreien meestal in de grond. Daarom is een Groene specht lijk het gas ook groen.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #3
      Re: Specht

      Leuk op de plaat gezet...al is ie niet helemaal scherp imho... en in tegenstelling tot wat mijn voorganger zegt, zitten groene spechten wel vaker tegen een boom aan...heb er net 1 gepost hier. Maar meestal zitten ze op het gras... de specht die ik op bezoek had heeft een aantal gaten gemaakt in het gras

      Gr. Francois
      BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
      Flickr of Mijn Website

      Comment


      • #4
        Re: Specht

        Oorspronkelijk geplaatst door lutgenf Bekijk bericht
        Leuk op de plaat gezet...al is ie niet helemaal scherp imho... en in tegenstelling tot wat mijn voorganger zegt, zitten groene spechten wel vaker tegen een boom aan...heb er net 1 gepost hier. Maar meestal zitten ze op het gras... de specht die ik op bezoek had heeft een aantal gaten gemaakt in het gras

        Gr. Francois
        Juist volledig scherp is hij/zij niet, kwas zo content dat ik hem op beeld gekregen had dat ik deze wilde posten. Volgende keer beter
        Mijn Webstek

        Comment


        • #5
          Re: Specht

          mist inderdaad wat aan scherpte, maar het camerastandpunt vind ik leuk.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Specht

            Oorspronkelijk geplaatst door lutgenf Bekijk bericht
            de specht die ik op bezoek had heeft een aantal gaten gemaakt in het gras

            Gr. Francois
            Och wat vreselijk

            Leuke foto, maar inderdaad niet al te scherp. Maar hey...ik heb nog nooit een groene specht in mijn zoeker gehad

            Comment

            Working...
            X