Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

duitse herder in de sneeuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • duitse herder in de sneeuw

    gewoon om eens te weten wat jullie ervan vinden of anders zouden doen, het is een van mijn eerste foto's recht uit de camera, hoop dat hij sc waardig is
    thx




    heb de belichting aangepast en rechtgezet, maar dat croppen lukt nog niet, ziet er indd frisser uit zo

    Nikon D90

  • #2
    Re: duitse herder in de sneeuw

    Het eerste wat me opvalt in negatieve zin, zijn de afgekapte poten en de hond die iets te centraal in het beeld staat.
    Je zou er toch op moeten letten dat je bij het fotograferen van je hond in die pose, er zeker voor zorgt dat de hond er dan ook volledig op staat.

    Verder twijfel ik ook aan de scherpte van de foto.

    Goede poging en mooi dier, maar toch voor verbetering vatbaar. Blijven verder doen.

    Vat het niet verkeerd op he, maar persoonlijk zou ik deze toch niet in SC geplaatst hebben. (opbouwend bedoeld)
    Mvg,David
    [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: duitse herder in de sneeuw

      geen probleem, van zulke kritiek leren we bij he, en ik heb hem hier geplaatst om genoeg kritiek te krijgen.
      thx
      Nikon D90

      Comment


      • #4
        Re: duitse herder in de sneeuw

        weinig reactie precies
        Nikon D90

        Comment


        • #5
          Re: duitse herder in de sneeuw

          Oorspronkelijk geplaatst door Thomas80 Bekijk bericht
          weinig reactie precies
          Drukke periode hé. Veel mensen zijn met iets anders bezig zeker.

          Ik volg photoclix over de ganse lijn
          voor verbetering vatbaar
          - belichting en schuin van de originele foto. Is aangepakt in de re-post
          - geamputeerde ledenmaten
          - compo: hond staat te centraal. Meer ruimte geven in de kijkrichting
          - scherpte lijkt me ook niet optimaal, Mogelijks deels door het verkleinen
          - Drukke achtergrond
          - ...

          Kortom een foto als herinnering aan je leuke hond voor later, maar minder sprekend voor andere mensen.
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: duitse herder in de sneeuw

            Ik vind het 'wit' ook niet correct.

            Hou oud is je hond ?
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #7
              Re: duitse herder in de sneeuw

              hoi,
              7jaar, weet dat het verre van een perfecte foto is, maar door de opbouwende kritiek kan ik int verevolg miss wat betere maken he, in afwachting dat de cursus begint
              grtz
              Nikon D90

              Comment

              Working...
              X