Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn top 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn top 3

    ik wil er wel 5 plaatsen maar 3 is het maximum hier.

    Mischien zijn het voor smmige wel 3 uit een oude doos maar toch

    1: mijn nr 1 die al eerder is getoond maar nu in een andere bewerking en uitsnede welke ook op de vogelbescherming kalender 2011 komt

    2: De velduil was 1 van mijn hoogte punten en zeker mijn diepte punt van het jaar. Na erg veel pijn lijden was ik aan de vooravond van deze ontmoeting geopereerd en zou ik geen last meer hebben van galsteen aanvallen. Onderweg naar de velduil ontmoeting heb ik zonder een galblaas te hebben toch tot twee maal toe een galblaas aanval gekregen waarbij mijn medereis genoot het stuur moest overnemen en mij moest afzetten mij een hulppost waar ik na overleg met de huisarts en de hulppost uiteindelijk na 1 uur in de wachtkamer te hebben gezeten pijnstillers kreeg die ik nodig had om van de pijn verlost te worden. De pijn verdween namelijk binnen 5 minuten na innemen. De dag werd afgesloten met oa deze foto.

    en opdat ik er maar 3 mag mijn recentste sensatie (voor mij althans)

    3: Tja alsof bovenstaande niet genoeg is voor 1 jaar kwam gisteren deze sperwer nog even op een presenteerblaadje aanzetten. Hij zat zo dichtbij dat dit (is een klein beetje gecroped vanwege compositie) de foto is geworden. Helaas paste de sperwer (een eerste jaars) er niet helemaal op. Je moet maar zulke pech hebben

    Tevens wil ik iedereen bedanken voor voor het geven van commentaren, iets waar een forum het van moet hebben. Niet iedereen is het gegeven om dit bij vrijwel iedereen te doen maar ik weet zeker dat dit wordt gewaardeerd, zeker door mij.

    Ik wens iedereen alvast via deze weg een goed uiteinde en een gezond en voorspoedig en fotografisch 2010 toe.

    mvgr Walter
    ~ Canon + weinig glaswerk

    WalterSoestbergen.nl website = vernieuwd

  • #2
    Re: Mijn top 3

    De vechtende Huismussen zijn subliem.
    Deze drie pareltjes staan dan ook voor mij in de juiste volgorde.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #3
      Re: Mijn top 3

      Deze drie pareltjes dat heb je mooi verwoord Robert .

      Gewoon af ,alle drie

      Mvg wingske

      Comment


      • #4
        Re: Mijn top 3

        Ik wens jou en je familie ook een gezond 2010 en veel klik genot.
        De eerste ken ik want die heeft al prijzen gehaald..Dat is ook mijn toppertje van de reeks..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Mijn top 3

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          De vechtende Huismussen zijn subliem.
          Deze drie pareltjes staan dan ook voor mij in de juiste volgorde.

          Mvg.
          Robert
          Vind ik ook

          Je moet niet naar het andere eind van de wereld om mooie dierenfotos te maken
          Prettig en stimulerend voor iedereen hier

          Beste wensen

          Comment


          • #6
            Re: Mijn top 3

            idd, 3 pareltjes, ,
            ik zou ook wel eens de pech willen hebben om een sperwer niet volledig op de foto te krijgen.

            langs deze weg, ook van mij de beste wensen voor het nieuwe jaar.

            mvg,

            Gino

            Comment


            • #7
              Re: Mijn top 3

              Mooie reeks, die eerste is natuurlijk een echte winnaar (Ook voor jullie een fijn 2010)

              Comment


              • #8
                Re: Mijn top 3

                Zeer knappe reeks. Met toch wel een "leuk" verhaal achter de uil.

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn top 3

                  Prachtig die mussende andere twee ook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn top 3

                    fenomenaal natuurlijk
                    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                    Comment

                    Working...
                    X