Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gevaarlijke huisdieren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gevaarlijke huisdieren

    deze afgelopen weekend kunnen platen







    Graag jullie mening over deze prachtige dieren en alvast bedankt voor het kijken

  • #2
    Re: gevaarlijke huisdieren

    Zonder twijfel de 2e voor mij. Prachtig met het licht.

    Comment


    • #3
      Re: gevaarlijke huisdieren

      2-1-3 voor mij ...

      Comment


      • #4
        Re: gevaarlijke huisdieren

        Weinig reacties op naar mijn bescheiden mening geslaagde foto's van een zeer moeilijk onderwerp als de leeuw, die niet bleef stilstaan

        Comment


        • #5
          Re: gevaarlijke huisdieren

          sorry! uw eigen mening is helaas niet bescheiden genoeg, vrees ik. ik ben er niet zot van.
          die beesten liggen bijna de hele dag stil, leeuw en dat kruipdier, ...!

          als je al eens wat moet wachten op een oordeel of "prachtig, fantastische kritiek" kan dat verschillende redenen hebben; 1; er is geen bal aan, of 2; men weet echt niet wat er te zien is, of 3; men wacht eventueel op andere suggesties om zich bij aan te sluiten, of 4; enz....

          (don't panic, en denk niet direct het slechtste, geef de mensen wat tijd om te reageren of zo!)
          ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....

          www.festeyn.be

          Comment


          • #6
            Re: gevaarlijke huisdieren

            ik vind helaas geen van alle drie mooi, er mankeert vanalles aan ,
            harde kritiek , ik weet het , en dat is niet van mijn gewoonte, maar hier kan ik niet anders.

            gewoon nog eens opnieuw doen denk ik
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment


            • #7
              Re: gevaarlijke huisdieren

              Ik vind de contrasten veel te hard
              "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

              Comment


              • #8
                Re: gevaarlijke huisdieren

                Als de foto's voor U geslaagd zijn dan mag U tevreden zijn.

                Maar deze reeks is allesbehalve showcasewaardig.
                De compo's bij foto 1 en foto 3 vind ik persoonlijk slecht, de scherpte bij foto 3???
                Foto 2 heeft te veel contrast en de achtergrond werkt hier ook niet mee om er een mooie foto van maken.

                Ik ben er zeker van dat een bezoekje aan een zoo veel beter materiaal kan opleveren dan dit trio.

                Comment

                Working...
                X