Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie foto, dus studio lampen doen hun werk
Prachtige pose van de kat, benadrukt door de portrait compo (maar vierkant had ook gekunt)
Vraagje: op wat ligt de poes? Die zwarte 'stekels' trekken wat teveel van m'n aandacht en intrigeren me.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Bedankt voor de opheldering. Ik had natuurlijk al zo'n vermoeden, al was me de kat daarvoor
net iets te ros. Vandaar dacht ik misschien dat ze die zwijmelsong kon miauwen of iets
dergelijks. Nogmaals, mooie foto en dito kat
Comment