Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En nog 3 uit Foz de Iguacu

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• En nog 3 uit Foz de Iguacu

In navolging van mijn vorige post nog 3 die mijn selectie overleefd hebben

Groeten en ik hoor het graag mocht er iets beter kunnen.
    Last edited by Sultana; 10 december 2009, 00:44.

Re: En nog 3 uit Foz de Iguacu

Nogal hard licht hé, op de middag.
    De derde komt er het best uit, maar daar ben je een stuk van de vogel vergeten op de foto te zetten.

Met een meer centrale lichtmeting had je betere resultaten gehaald, naar mijn bescheiden mening.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Nogal hard licht hé, op de middag.
      De derde komt er het best uit, maar daar ben je een stuk van de vogel vergeten op de foto te zetten.

Met een meer centrale lichtmeting had je betere resultaten gehaald, naar mijn bescheiden mening.
      ISO 1600 f:4 1/160 wijst niet op veel licht
      Misschien heb je ze gewoon te veel contrast gegeven in nabewerking

Spijtig van de derde z'n staart

Comment

inderdaad, de compo van de foto's had echt beter gekund. Zijn er verzachtende omstandigheden? Misschien . Het was de eerste keer dat ik met een prime op stap ging, zoomen gaat zoveel gemakkelijker om nadien te croppen en heeft me geleerd na te denken om over de compo te denken.
        Ook verzachtend is dat ik als brildrager wandelend in het regenwoud er liep te zweten met een bril die maar niet op de neus wilde blijven. Ook biigeleerd om mezelf zo'n elestisch bandje aan te schaffen om de bril op zijn plaats te houden en alles meer duidelijk te zien.
        en als laatste ook als brildrager is dat wanneer ik door de zoeker kijk mijn brilglazen dampig worden. Misschien dat daar ook een oplossing voor bestaat.

Maar mijn belangrijkste les was inderdaad meer tijd te spenderen aan de compo. Bedankt voor de reacties.

Comment

Working...
        X