Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
afremmen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: afremmen
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht... En is hij goed op zijn poten terecht gekomen ?mijn foto's: www.reneheylen.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht...Waar heb je die geschoten? ...
Bedankt voor de belangstelling.mijn foto's: www.reneheylen.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtMooi moment al denk ik dat het zonder die paal nog indrukwekkender was geweestmijn foto's: www.reneheylen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk berichtZou je je dan niet beginnen afvragen waarom de arend die houding aanneemt? Nu zie je immers waarom hij afremt.
zou de foto niet alleen mooier maken maar bovendien boeiender
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtIk hoef dat niet per se te zien en kan me dan zelf wel afvragen waarom hij afremt, dat
zou de foto niet alleen mooier maken maar bovendien boeiender
iets meer afstand tussen de vogel en de paal.
maar is nu zeker ook niet mis zenikon stuff
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DKW Bekijk berichtSchitterende houding van de arend, nét op het goeie moment afgedrukt.
Ook mooie bg, kleuren en scherpte ... maar die paal stoort inderdaad de compo, alhoewel het zonder voor mij ook niet kan.
Mooi gedaan
Comment
-
Bedankt voor alle reacties en de terechte opmerkingen ivm de (storende) paal.mijn foto's: www.reneheylen.be
Comment
Comment