Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
éérlijk gezegd ik ben van jouw wel iets anders gewend , deze foto's missen iets ...
Niet tegenstaande dat ik ze afkeur , helemaal niet ik weet ook met dit licht en deze rakkers is het zeer moeilijk om ze echt prachtig op de plaat te krijgen .
Ik denk dat je mij ondertussen al langer kent hé , ik zou ook gewoon kunnen zeggen nummer 2 prachtig om verdere discusie's te vermijden , maar zo zit ik niet in elkaar hé .
zeer mooi vogeltje he'
en in vrije natuur beeldjes maken geeft nog altijd ietsje meer Extra's aan jouw foto
ik vind ze wel prachtig ,goed gedaan Dany
vr.gr.P:
Een vogel die je recht aankijkt vind ik over het algemeen niet zo'n succes, vooral omdat er zoveel verloren gaat van de karakteristieke vorm van de snavel, en de hele vorm wordt er ook niet mooier door. Bij het tweede beeld zie je meteen het grote verschil in dat aspect; een veel sterkere vorm van de kop, en een duidelijk zichtbare snavel. Dat takje is inderdaad onfortuinlijk, en je zou nog wat extra scherpte kunnen toevoegen.
Comment