Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kijkende honden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kijkende honden

In Turkije

Met Sony A900 en Minolta 28-135 lens

Met Sigma 24 F 1,9 lens

Re: kijkende honden

Prachtig!
    Voorkeur voor de eerste...
    Grtzz
    Nikon D200 en D70 met nikkor 18-55mm, sigma 135-400mm, sigma 105mm macro en nikon SB-600.

Comment

Inhoudelijk zijn dit zeker 2 knappe foto 's. Maar de techniek laat het wel wat afweten : beide staan niet horizontaal en op nr 2 (waarvan ik het moment echt spannend vind...) mochten de hooglichten wat beter in toom gehouden worden. De eerste zou m.i. ook beter tot zijn recht komen als de hond (= onderwerp) in een sterk punt zou staan (de wet-met-de-baard van de gulden snede).

Mvg.
      The bird is known by his note, a man by his word.

Comment

Beide beelden vind ik leuk, ze vertellen een verhaaltje. Nummer 1 spreekt mij het meeste aan, vooral omdat ik daar de compositie sterk vind met die hond op de perfecte plek. Ik had wel graag die lijnen wat minder scheef willen zien en iets meer ruimte aan de onderkant van het rechter raam. Goed werk.
        Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

1 is zeker sterk, beetje meer aandacht voor de compo/kadrage de volgende keer maar zo'n moment mag je niet laten schieten.

Comment

Working...
          X