Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Zo zie je maar dat je je bij slecht weer nog goed kunt vermaken.
Je hebt een hele fraaie reeks geplaatst.
Mijn keuze volorde wat betreft mijn voorkeur voor je reeks :
1 - foto nr. 2 - Bij deze foto is niet te zien dat je met slechte weersomstandigheden te maken had. Het licht komt mooi zacht over. Fraai het takje wat diagonaal in beeld. Mooie houding van de pimpelmees.
2 - foto nr. 1 - Fraaie pose van de koolmees. Mooi op de bemoste boomstronk. De achtergrond komt mooi en rustig over. Fraai licht ondanks het slechte weer.
3- foto nr. 3 - De gaai in een mooie houding gefotografeerd. Bij deze foto kan je duidelijker zien dat je te maken had met slecht weer. De achtergrond komt hier wat harder over. Ik zie liever geen voer op een foto en hier heeft de gaai het voer in de snavel. Ondanks deze puntjes van kritiek toch een hele fraai foto.
Comment