Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Visjes
Collapse
X
-
-
Re: Visjes
Zeer fotogenieke onderwerpen, dat is zeker. Bij #1 vind ik de mensen in de achtergrond en de reflectie van de lampen erg storend. Bij #2 heb je daar geen last van, maar oogt de compositie wat rommelig en het beeld lijkt niet helemaal scherp. #3 vind ik de sterkste van de serie. Ook die zou wat scherper mogen, maar de kop springt er zo mooi uit tegen die donkere achtergrond.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
-
Bedankt voor je reactie..
Bij 1 kan ik geen reflectie van mensen vinden hoor... Lijkt me ook sterk want had me lens tegen de glaswand aangezet...
Ik denk dat alles wat onscherp lijkt omdat er vanwege erg brak licht steeds ISO 1600-3200 moestgebruiken. Flitsen al helemaal niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk berichtBij 1 kan ik geen reflectie van mensen vinden hoor... Lijkt me ook sterk want had me lens tegen de glaswand aangezet...
Verder zie ik linksonder in de hoek toch echt een reflectie van een rij lampen. Ik ga er tenminste van uit dat er geen lampen op de bodem van het aquarium waren.
Zie je het nu?Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk berichtIk had het ook niet over reflectie van mensen. Links onder in de hoek zie je de silhouetten van drie personen, met daarachter weer een ander aquarium. Die mensen bevonden zich aan de andere kant van het aquarium dat je aan het fotograferen was. Het licht van een ander aquarium achter die mensen heeft ervoor gezorgd dat ze als een silhouet zijn weergegeven.
Verder zie ik linksonder in de hoek toch echt een reflectie van een rij lampen. Ik ga er tenminste van uit dat er geen lampen op de bodem van het aquarium waren.
Zie je het nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk berichtDe silhouetten zie ik nog steeds niet.. Zou vreemd zijn want daarachter konden geen mensen lopen.. De lampen zaten gewoon in het aquarium. Dus niks vreemds in mijn ogen..
Als je het nu nog niet ziet, dan geef ik het op.
Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Comment
-
Comment