Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik wist niet dat die apen konden zwemmen?
m.a.w ik heb nog nooit een badende aap gezien of het was ikzelf..
Apen kunnen prima zwemmen. Deze apen zijn uniek, omdat het de enigen zijn die tijdens de wintermaanden in natuurlijke warmwaterbronnen zitten omdat ze het lekker warm vinden. Dit water is constant 40C, terwijl het buiten onder het vriespunt is. De bronnen zijn niet erg diep, dus zwemmen hoeven ze niet.
Gefeliciteerd met je verdiende HOF en ik had hem anders bijna gemist. Volgend jaar moet ik ook naar Japan, mischien dat ik eens in Yudanaka ga kijken naar deze aapjes.
net gezien in de HoF
proficiat met je welverdiende plaats
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment