Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boomklever in de schaduw, tegen helverlichte BG

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Boomklever in de schaduw, tegen helverlichte BG

Ondanks de moeilijke omstandigheden toch twee mooie.
    De eerste omwille van de belichting, de tweede voor de houding en compo.

Comment

Ik bezoek showcase dieren zelden.....maar wanneer ik de naam Ho-Merris zie staan bij een topic ... dan weet ik gegarandeerd dat ik mooie foto's ga zien. Heb je ergens een website met een verzameling foto's die we kunnen bezoeken?
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        Ik bezoek showcase dieren zelden.....maar wanneer ik de naam Ho-Merris zie staan bij een topic ... dan weet ik gegarandeerd dat ik mooie foto's ga zien. Heb je ergens een website met een verzameling foto's die we kunnen bezoeken?
        Ik zou daar eigenlijk eens werk moeten van maken, maar 't is er tot nu nog niet van gekomen...

Iedereen alvast bedankt voor de reacties.

Mvg.
        The bird is known by his note, a man by his word.

Comment

Twee nette platen
          De 2e vind ik iets beter vanwege het standpunt van het vogeltje. De buitenste kaders zou ik wel wegdoen.
          Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

Comment

Beide zijn uiteraard fraai, maar mijn voorkeur gaat uit naar de tweede vanwege de bijzondere houding. En dan moet ik eerlijk zeggen dat ik eigenlijk je oude versie die hierboven al werd aangehaald mooier vind; daar komt het lijfje mooi los van de boom en die ziet er wat helderder uit.
            Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

Working...
            X