Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik denk dat je bedoelt dat je geen reactie krijgt.
Dit is niet jammer maar vervelend.
Het probleem is dat er per dag zoveel foto's worden aangeboden dat het onmogelijk is die allen te voorzien van een reactie.
De opname is niet slecht.
Ik vind de foto persoonlijk alleen een beetje klein.
Hier op het forum mag je max 900 pixels over de langste zijde plaatsen.
Jouw foto is 800 pixels, trek daar nog eens het grote kader vanaf dan blijft er 650 pixels over.
Denk maar eens na of dat grote kader echt nodig is.
Inderdaad een pimpelmees. De compositie tov de pimpelmees is goed. (kijkrichting) Maar het beeld zou sterker geweest zijn wanneer de balk naar rechtsn zou lopen en niet naar links. Maar zulke dingen heb je niet in de hand.
Weinig reacties op een toch niet onaardige foto.
Mooie scherpte, kleuren, bg en dof.
En als je er nu aan de rechterzijde een deel afcropt, tot je een vierkant formaat krijgt, dan is de compo voor mij ook dik in orde, met een mooie diagonaal als kers op de taart !
Comment