Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
spijtig van het asfalt ... op een aardeweg zou een stuk mooier zijn ... niet dat we moeilijk willen doen hé
mooie diepte in de foto
ik zou wel onderaan een deel wegsnijden
spijtig van het asfalt ... op een aardeweg zou een stuk mooier zijn ... niet dat we moeilijk willen doen hé
mooie diepte in de foto
ik zou wel onderaan een deel wegsnijden
Mooier zou zijn in landschap met de olifanten rechts in beeld. Ook die bovenkant hoort daar niet echt thuis. De essentie van de foto is denk ik de olifanten. Een vierkantje van maken zou een goed compromis zijn.
Mooier zou zijn in landschap met de olifanten rechts in beeld. Ook die bovenkant hoort daar niet echt thuis. De essentie van de foto is denk ik de olifanten. Een vierkantje van maken zou een goed compromis zijn.
mee eens, dat asfalt hoort er toch zo wie zo al niet bij.
grt,bouk.
Zoch even reageren. Zowel in Zuid-Afrika als in Botswana lopen er olifanten vrij rond.Zo kan je ze dus ook tegenkomen op asfaltwegen buiten de parken. Of op de nationale weg vlak langs een park loopt zoals in Chobe.
Zoch even reageren. Zowel in Zuid-Afrika als in Botswana lopen er olifanten vrij rond.Zo kan je ze dus ook tegenkomen op asfaltwegen buiten de parken. Of op de nationale weg vlak langs een park loopt zoals in Chobe.
OK bedankt voor de uitleg, maar normaal (als je dat niet weet) assosieer je die beesten niet met asfalt hè.
(nog wel met een porseleinkast).
grt,bouk.
Comment