Als waarneeming, we hebben daar een zeer leuke vakantie gehad (Botswana en Namibie), met een groep van 10 personen (internationaal gezelschap) wat het zeer moeilijk maakte om foto's te maken, in het begin werkte ik met een rijst zak maar had al vlug door dat de momenten dat iedereen stil zat zelden waren.
Van al de Afrikaanse landen waar ik al geweest ben moet ik zeggen dat Botswana en Namibie het beste is, zeer vriendelijke mensen = zeer goed gevoel naar veiligheid wat ik zeker niet kan zeggen van Kenia, Zambia en Zimbabwe, je leeft er echt in volle natuur en wordt dan ook regelmatig gestopt om het voertuig te verlaten.
Ze hebben daar wel meer respekt voor de natuur als bv in Kenia, nadeel = ze wijken daar geen meter af van hun route.
Meer foto's van deze vakantie kan je terug vinden op mijn website.
Alvast bedankt voor alle reactie's op de vorige foto's.
Mvg
Luc
Witkapbijeneter ?
Kleine bijeneter
Vorkstaartscharrelaar
Van al de Afrikaanse landen waar ik al geweest ben moet ik zeggen dat Botswana en Namibie het beste is, zeer vriendelijke mensen = zeer goed gevoel naar veiligheid wat ik zeker niet kan zeggen van Kenia, Zambia en Zimbabwe, je leeft er echt in volle natuur en wordt dan ook regelmatig gestopt om het voertuig te verlaten.
Ze hebben daar wel meer respekt voor de natuur als bv in Kenia, nadeel = ze wijken daar geen meter af van hun route.
Meer foto's van deze vakantie kan je terug vinden op mijn website.
Alvast bedankt voor alle reactie's op de vorige foto's.
Mvg
Luc
Witkapbijeneter ?
Kleine bijeneter
Vorkstaartscharrelaar
Comment