Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dampend paard

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dampend paard

Vandaag ben ik in Boekelo op de military geweest en heb me hier eens bezig gehouden mt het fotograferen van sportpaarden. Moeilijk om hier iets moois van te maken tussen al die mensen, maar bij de verzorgingsplaats van de paarden was het door de kou van vanochtend en de hitte van de bezwete paarden erg sfeervol. De paarden die over de finishlijn kwamen daar kwam de damp vanaf. Na enkele mislukte pogingen had ik dan het plaatje te pakken zoals ik dit voor ogen had, een vol in de damp staand paard met mooi zacht licht erop. De foto is vrijwel onbewerkt, alleen iets verscherpt en iets aangepast in de levels.

Groet Jan
    Holland op zijn mooist : www.hollandphotography.eu

Re: Dampend paard

Als je er geen uitleg had bij gegeven had ik vlak af gezegd: slecht vanwege wazige stukken.
    Maar vanwege je uitleg begrijp ik eruit dat het door de warmte dampen komt. En het was de bedoeling deze vast te leggen, en dat heb je dan ook knap gedaan.

Comment

denk het effect beter, als je wat verder af had gaan staan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prachtig Jan

Echt super, het effect van het dampen en de compo.
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Heel mooi, maar denk zoals Bouk dat inderdaad het beter geweest was om paard helemaal te tonen, met een omgeving waar geen damp zit, zodoende effect echt er afspringt.

Greetz Joeri
          Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Hele mooie foto.
            Special sfeer zo met die damp.

groetjes

moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Working...
            X