Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie reeks hoor. 1ste geniet mijn voorkeur.
3de foto: diertje heeft een leuke blik. Maar wit aan de rechterkant lijkt op het randje, zoniet toch een beetje uitgebrand.
Grt. Jef
Drie prachtige foto's van dit mooie zeehondje. Je hebt deze knap op de foto kunnen vastleggen! Ik heb ook een lichte voorkeur voor je laatste...zo lief en zo mooi! Prachtig werk!
de opmerkingen over het uitgebrandde deel kloppen als een bus ... jammer maar helaas
persoonlijk vond ik het belangrijker om zoveel mogelijk detail te behouden in de donkere partijen zoals de neus en de ogen. daardoor moest ik jammer genoeg wel wat detail opgeven in de highlights maar ... aangezien het uitgebrandde deel door de beperkte DOF toch al onscherp is, vond ik dat niet zo'n grote ramp
Tips om dit in de toekomst te kunnen vermijden zijn uiteraard welkom.
Comment