Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog een paar, Canonline opendeurdag Boezinge
Collapse
X
-
-
Re: Nog een paar, Canonline opendeurdag Boezinge
1, 3, 2
heel knappe eerste, met het zien van die mooie foto's beklaag ik het me nog meer dat ik er niet geraakt benCanon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
-
gij durft met D700 in canonzaak binnen gaan
mooie scherpe reeks vooral die eerste
bij drie mssch verticaal met de pootje van de uilmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
je kent niets van de vogels maar je zet ze er voortreffelijk op
voor mij 1-3-2With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Haha, ik zat wss vaak naast deze Nikon-fotograaf , Rudy zat enkele stekjes te geven op jullie, was wel lachen :P
Wel zeer knappe reeksStuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience
Comment
-
-
Jawadde, wat een lovende woorden, bedankt, ik word er een beetje van.
Oorspronkelijk geplaatst door Joeri De Grande Bekijk berichtmet het zien van die mooie foto's beklaag ik het me nog meer dat ik er niet geraakt ben
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtgij durft met D700 in canonzaak binnen gaan
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtbij drie mssch verticaal met de pootje van de uilLast edited by Guest42; 5 oktober 2009, 19:09.
Comment
-
2e is heel leuk om zien
knappe foto's, ik hoop dat er meerdere mensen dergelijke shots hebben kunnen makenOne life, live it!
vernieuwde site: natuurbeeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht2e is heel leuk om zien
knappe foto's, ik hoop dat er meerdere mensen dergelijke shots hebben kunnen maken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtJa , je hebt wat gemist, in het bijzonder dat het bij mijn weten de eerste keer is dat het licht zo goed zat. (beetje zout op de wonde hihi )
In nummer twee heb je mooi met de dieptescherpte gespeeld.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Voor mij is de beste zonder de minste twijfel nr 2 = de ongewone compositie met de scherpe neus & ogen en de onscherpe bek : prachtig. Bovendien bevond jij je meer op het niveau van de vogel dan in de andere foto's, lijkt me.
Comment
-
Mooie reeks Mijn voorkeur gaat ook naar de tweede, speciale plaat!So much to do, so little time !
http://franky289.fotopic.net/
Comment
-
3 prachtige platen
1-3-2 voor mij
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment