Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ondanks een goede foto is hier is niet echt sprake van de wet van de natuur...
eerder van faunavervalsing, daar de kat totaal niet in onze contouren leefde maar een ingevoerde soort is en dus eigenlijk een bedreiging is voor de aanwezige dieren
ondanks een goede foto is hier is niet echt sprake van de wet van de natuur...
eerder van faunavervalsing, daar de kat totaal niet in onze contouren leefde maar een ingevoerde soort is en dus eigenlijk een bedreiging is voor de aanwezige dieren
Mooie foto maar ik moet jou, euh, bijtreden...
Bovendien is de kat een afschuwelijk efficiënte jager ; we hebben er het raden naar hoeveel kleine dieren (bv vogels) elk jaar - onnodig want niét voor voedsel - het loodje leggen door deze verwende, vetgemeste pockettijgers...
Gelieve on-topic te blijven, de discutie of dit nu faunavervalsing is e.d. kan elders gevoerd worden.
Dit is fotohoek en we verwachten hier alleen maar kommentaar op de foto zelf.
ik ben toch zo blij dat mijn katten alleen maar in de tuin komen,daar lopen geen muizen en ze kunnen ook niet bij de vogeltjes.
je hebt er toch een mooie foto van gemaakt.
Comment