Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Edelhert

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Edelhert

Laatste tijd erg veel aan het werk geweest. Dus weinig fotograferen. Gisteren op de terugweg naar huis even over "De Hoge Veluwe" geweest. Omdat er al genoeg kleuren platen zijn van deze fraaie beesten heb ik het maar eens in sepia geprobeerd.
    Ben benieuwd naar jullie commentaren.
    Alvast bedankt hiervoor

Exposure time 1/800 s
    F-number f/5.6
    Exposure program Aperture priority
    ISO speed ratings ISO 200
    Focal length 700 mm
    Focus mode AI Servo

Last edited by tsmit; 2 oktober 2009, 13:59. Reden: verkeerde html tags gebruikt.
    Met vriendelijke groeten, Tom Smit
    Mijn website en Vlindergids Mobiel, Libellengids Mobiel en Reptielen & Amfibiengids Mobiel. Mijn Weblog

Re: Edelhert

als een plaatje uit een schoolboek en das een compliment.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

fraaie doortekening

greets
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

Comment

Mooi beeld met veel detail maar ik denk toch dat ik m liever in kleur had gezien.

Greets

Lena
        ---------------------------------------------------------------
        Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
        www.lenafotografie.be

Comment

Knappe plaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk bericht
            Knappe plaat.
            Goede doortekening, het is niet altijd evident om een omzetting te maken in sepia...
            Sommige foto's lenen er zich al beter toe dan andere...
            Ik heb zelf een reeks foto's op mijn blog staan in sepia en varianten, en sommigen zouden er beter niet op staan ( laat ik staan omwille van de informatie en niet omwille van het artistieke aspect). Ik zou hier een foto willen aan toevoegen maar dat lukt helaas niet via mijn, "blog" ... ik stuur dan maar mijn link door (op risico dat BD mij hiervoor op de vingers gaat tikken, alhoewel ik toch bij vele forumsleden ook hun web of blog vermelding zie staan), het fotothema is Vlaamse Ardennen in sepia
            Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

Groeten
            L.A.M.P

Comment

Working...
            X