Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
indringend keek hij mij aan toen hij dicht genoeg bij kwam om dit potret te maken(enkele seconden had ik zijn volle aandacht,daarna ging hij weer achter de vrouwen aan).
foto is gemaakt op de veluwe.
Ik zou niet op mijn gemak geweest zijn met die blik van hem en dat majesteuze gewei
Gelukkig heb jij je kalmte kunnen bewaren en deze fantastische blik kunnen vastleggen!
Prachtige plaat!!!!
Greets
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
wat de kleur betreft: op welk moment van de dag is deze genomen?
indien het in de vroege ochtend was, lijkt de blauwe kleur me meer dan normaal.
de "warmere" versie van devid geeft me eerder het idee dat deze is genomen in de late namiddag.
't mag misschien "aangenamer" zijn voor de kijker, maar daarom niet correct.
we wachten op het verdict van de fotograaf ...
Comment