Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oehoe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oehoe

amai, ik ben ook even op je website gaan kijken. Ik ben echt onder de indruk van die edelherten. Waar heb je die getrokken?

Comment

Héél knap!!

Comment

weer bedankt voor de commentaren!
        over de verscherping, tja... op mijn laptop lijkt het in mijn ogen inderdaad iets te scherp, maar op mijn tft op de pc zit de scherpte wel goed (vind ik). sommige schermen schijnen blijkbaar zelf nog iets te verscherpen of iets. blijft lastig daar een goeie balans in te vinden.

De edelherten zijn voornamelijk in denemarken en op de hoge veluwe gemaakt.

groet, rick
        www.ricktibbe.nl

Comment

Ik vind het wel een heel mooie foto, maar naar mijn mening kun je er 10 keer meer uithalen met iets meer bewerking, ik heb het even snel snel geprobeerd. (dit is natuurlijk wel persoonlijk)
          Wat ik ongeveer zou doen (maar ik ben zeker geen PS expert) is zeker een S curve, de boomstam wat blurren, de gele blaadjes achter de oehoe wat donkerder maken en evt een licht vignet (maar dan oogt het wel minder natuurlijk mss), en dan enkel het onderwerp wat verscherpen, vooral de kop en de poten, minder het lijf, de vogel springt er dan veel meer uit.

groeten,
          Koen
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Working...
          X