Het was een mooie ervaring zo dicht bij deze vogels te zitten of
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Roofvogels op BD Live
Collapse
X
-
Roofvogels op BD Live
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be -
-
-
Re: Roofvogels op BD Live
Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk berichtScherpte en compo's zitten goed.
Maar te fel geflitst vind ik.Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtDas raar, er mocht niet geflits worden en stond er ook geen op
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk berichtStond er dan een spot gericht op de vogels? Vind dat ze nogal fel verlicht zijn, vooral het wit. Net alsof dat er geflitst is geweest.Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Ze lijken mij iets te veel contrast te hebben. De spots zouden niet zoveel invloed mogen hebben (zeker wanneer ik vergelijk met de foto's die ik van diezelfde vogels gemaakt heb).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FREBEAT Bekijk berichtZe lijken mij iets te veel contrast te hebben. De spots zouden niet zoveel invloed mogen hebben (zeker wanneer ik vergelijk met de foto's die ik van diezelfde vogels gemaakt heb).Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtPer vogel stonden er toch 3 verlichtingsbronnen op
Comment
Comment