Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Leeuwenaandeel - Aangepast
Collapse
X
-
-
-
Re: Leeuwenaandeel
prachtig gedaan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtHaarscherp, rustige achtergrond, mooi als reeksje (maak er een drieluik van, en tegen de muur).
Beetje krap gekaderd, maar dat bederft de pret niet
Alle drie prachtig en ideaal om als drieluik op de slaapkamer te hangen!!!
Echt knappe opnames!!!!
Lena---------------------------------------------------------------
Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
www.lenafotografie.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtMooie geschoten.En vooral geen storende achtergrond.knap.
Ik zou ook in alle foto's het wit op de bovenlip op hetzelfde niveau brengen. Nu valt het op hoe blauwig de laatste foto is.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtDie zwarte streep in de achtergrond van de laatste foto stoort mij wel.
Ik zou ook in alle foto's het wit op de bovenlip op hetzelfde niveau brengen. Nu valt het op hoe blauwig de laatste foto is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FREBEAT Bekijk berichtZo, even aangepast. Beter?Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtDa's al beter. Nu het wit nog een beetje witter.
Comment
-
Re: Leeuwenaandeel - Aangepast
Een knappe portretreeks
En de update was de moeite van het aanpassen waard - een flinke verbetering ! d' Er ontsnapt niets aan het waakzaam oog van onze Jos !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
Comment