Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
2e foto te onscherp, 1e kan er nog wel mee door maar ik vind het jammer dat het zo'n sombere plaat geworden is. Birmaantjes zijn juist zo heerlijk wit als ze nog maar kitten zijn. Het blauw van de ogen komt er ook niet goed uit, te donker.
Ik zou deze foto een heel stuk oplichten. Wel een mooi koppie trouwens, sealpointje?
u ziet maar dat smaken kunnen verschillen, en ik kan iedereen wel een beetje volgen hoor,
maar ons madam was er toch tevreden mee en 't was voor haar dat ik hem zo eens moest vastleggen
ik probeer later wel eens opnieuw
bedankt voor jullie eerlijke reacties
Schitterende foto's, ben gezond jaloers , van uwen birmaan
heb hieronder nog eens een originele gepost , enkel gecropt en een beetje opgescherpt met BD sizer maar niets aan de kleuren veranderd
Comment