Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Staat er goed op hoor!
Ik heb eens foto's van het Bryce Canyon National Park op internet bekeken. Amai zeg, dat moet een knappe ervaring geweest zijn.
Grt. Jef
Hij is knap Herman , mooie details idd , geen makkelijke rakkers, ik heb er ook enkele varianten van deze soort gezien tijdens onze vakantie maar deze bleken zeer moeilijk te fotograferen
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Het sneeuwhoen staat er scherp en mooi belicht op.
De compositie lijkt me wel wat crap. Ik had hem liever wat ruimer gezien . Sterke scherptediepte ook met die 700mm f7.1 . Dit lijkt me meer met een 70-200 lensje genomen, of stevig gecropt en verscherpt? Vreemde witte lijntjes ook links bovenaan beeld. Of het moest in m'n scherm zitten
Comment