Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gekko

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gekko

Deze 'Turner's thick-toed gecko' (Pachydactylus turneri) vond ik in de toiletruimte op een camping in Namibie. Een prachtig beestje en erg nieuwsgierig, wat voor mij reden was naar de tent terug te rennen (nog net niet met mijn broek op mijn enkels ) om mijn camera op te halen. Foto is gemaakt met een invulflits ivm het aanwezige gloeilamplicht.

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

Re: Gekko

Mooi.

Ik ben vooral blij dat er toch twee van die dikke tenen op de foto staan.

Comment

Een fotogeniek beestje en zeker de moeite waard om met de broek op de enkels te fotograferen, maar ik vind het jammer dat de omgeving er zo onnatuurlijk uitziet. Niet dat je daar iets aan had kunnen veranderen, maar een meer natuurlijke habitat had wat mij betreft een sterker beeld opgeleverd.
      Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

Mooi beestje, jammer van de omgeving inderdaad maar deze beestjes zijn nu eenmaal veel op dergelijke plaatsen te vinden, zo'n foto dwingt van mij nog steeds meer respect af dan eentje die onder perfecte omstandigheden in een terrarium is gemaakt
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

ik volg RDB
          voor mij mag het lichte bovengedeelte er af tot juist boven de kop, versterkt het beeld vind ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
            Mooi beestje, jammer van de omgeving inderdaad maar deze beestjes zijn nu eenmaal veel op dergelijke plaatsen te vinden, zo'n foto dwingt van mij nog steeds meer respect af dan eentje die onder perfecte omstandigheden in een terrarium is gemaakt

vind ik ook ! 2e vind ik wel knap en leuk !
            www.pbase.com/dewildean

Comment

Ik ga voor de 2e.

En zoals Linda al aanhaalde, stukje eraf bovenaan maakt van deze beelden een nog mooier portret.

Comment

Working...
              X