Laat maar horen wat jullie van dit trio vinden!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kangaroo @ sunrise
Collapse
X
-
-
Re: Kangaroo @ sunrise
... WAAAUW
3 prachtige foto's van een ongewoon dier...[FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
-
Fraai serie. #1 vind ik met name qua standpunt en licht het meest interessant. Mijn enige commentaar daarop betreft het feit dat de staart is aangesneden en dat ik graag iets meer van het profiel van de kop had gezien. Zoals in #2. Op zich ook een krachtig beeld, maar iets minder sterk dan #1 - dat komt wat mij betreft vooral door het gebrek aan detail in de voorgrond, en ik had het mooier gevonden als je hier net zo laag had geschoten als bij #1; in dat geval had de onderkant van het lijf net boven de horizon uitgestoken, ipv dat het er aan vast kleeft. #3 Spreekt me ook erg aan. Ik houd er zelf ook van om dieren als klein element in hun habitat te plaatsen, mits die interessant genoeg is om dat te doen uiteraard. In dit geval is dat zeker zo. Enige minpuntje vind ik hier de centrale plaatsing van je onderwerp. Goed werk.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
-
-
Hey!
Bedankt voor je commentaar!
Ivm de 3de: Had ik iets mijn onderwerp iets anders geplaatst, had ofwel het eiland links er niet opgestaan ofwel stond het er te veel op. Vandaar de keuze voor hem in 't midden te zetten omdat ik er toch nog een stukje van dat eiland (schiereilandje) op wou, dat was dan ook de plaats waar deze kangoeroes verbleven
2de: idd, beter iets lager gegaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk berichtNog mensen die hierover iets kwijt willen?Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Om eerlijk te zijn...Unieke momenten slecht vastgelegd op plaat..
Das jammer want dit kon een once in a lifetime shoot zijn..
Ik zie gewoon silhouetten van de Kangeroo en daar kan ik mee leven op de 1 ste en 3de foto.
Scherpte zit er ook niet veel in vind ik..Neen daar had je veel meer mee moeten doen vind ik.Sorry maar das mijn mening en ik kan goed bergijpen dat dit heel waarschijnlijk afhing van de tijd die je maar had en dat he niet evident is om ze een beest te shooten
Alleen daarvoor krijg je een van mij..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk berichtHey schoonSpikke!
Bedankt voor je reactie! Zou je me ook kunnen zeggen hoe dit dan beter had gekunt?
Thx!
De eerste zou je wat kunnen bijflitsen bij tegenlicht.Licht meten op de achtergrond en bijflitsen waar het hoort.
Bij de tweede ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk berichtOp die manier had ik inderdaad ook kunnen fotograferen maar dat is nu net wat ik niet wou... Ik wou perse de silhouet van de kangoeroe laten zien
Bedankt voor je reactie!
Comment
Comment